Grav Art je bh. suvenir brand koji se razvio 2014. godine, pod okriljem firme Alibeg d.o.o..Godinu dana nakon što se javila ideja o proizvodnji suvenira, intenzivno su radili na izradi idejnih rješenja, ispitivanju tržišta, pa su 2015. godine krenuli sa velikom proizvodnjom.
Adis Alihodžić, direktor kompanije Alibeg za Akta.ba govori o suvenirima Grav Art.
“Danas sa ponosom možemo reći da, u ponudi imamo više od 150 vrsta različitih suvenira, koji su isključivo djelo našeg kreativnog tima i u potpunosti od domaćih materijala i sirovina, upravo zbog toga što želimo da pokažemo da jedan bh. brand može ponosno da konkuriše sličnim proizvodima iz drugih zemalja. Svaki naš proizvod prolazi rigoroznu kontrolu, tako da kvalitetom i izgledom zadovoljava sve kriterije tržišta. Same ideje za izradu proizvoda i proizvodnja, sve se dešava u našoj zemlji u našem kreativnom centru”, govori Alihodžić.
Grav Art pruža usluge veleprodaje i maloprodaje suvenira. Pored standardiziranih suvenira, kao što su magneti, satovi, gravirane fotografije, kutije, privjesci sa motivima kulturno-historijske baštine BiH, koji se mogu naći u njihovoj ali i ponudi maloprodajnih partnera u Travniku, Tuzli, Sarajevu, Međugorju, Mostaru, Banjaluci, Bijeljini, Brčkom, Grav Art pruža mogućnost izrade visoko kvalitetnih individualiziranih suvenira, za specijalne prilike, bilo da je riječ o pojedincima ili firmama.
“Kroz Grav Art pružamo mogućnost svim zainteresiranim klijentima da izrade jedinstven poklon, zahvalnicu, nagradu, priznanje, čestitku i sl. proizvod kreiranim specijalno prema njihovim zahtjevima i željama. Ono što je važno reći jeste da su cijene svih naših proizvoda više nego prilagođene našem tržištu što nam je u poslu i bilo najvažnije, da svim našim klijentima omogućimo visoko kvalitetne, jedinstvene proizvode po veoma pristupačnim cijenama”, kaže Alihidžić.
Svim svojim klijentima također nude i mogućnost Online kupovine sa dostavom na kućnu adresu.
Jedinstveni suveniri iz Grav Art-a rade se u potpunosti u okviru njihovog centra za proizvodnju. Posjeduju veliki broj visoko kvalitetnih mašina specijaliziranih za obradu drveta, plastike, kamen, stirodora i drugih materijala.
“Zahvaljujući visokokvalitetnim mašinama koje posjedujemo u mogućnosti smo da odgovorimo na sve zahtjeve naših klijenata. Naš mladi dizajnerski tim je uvijek spreman da u saradnji sa klijentima nađe najbolje rješenje koje je već postalo prepoznatljiv simbol za Grav Art”, govori Alihodžić.
Suveniri se izrađuju od više različitih materijala kao i njihovih međusobnih kombinacija.
“Suvenire izrađujemo od drveta, plastike, stirodura, kože, kamena ali I drugih materijala. Naš cilj je da proizvedemo nešto što je jedinstveno, prepoznatljivo i novo ali u isto vrijem da je to bh. proizvod I da predstavlja našu zemlju, jer je to nešto što naši klijenti uvijek očekuju od nas. Stalno pronalazimo nove ideje i kreativna rješenja u izradi individualiziranih suvenira i poklona kako bi zadovoljili potražnju na tržištu”, kaže Alihodžić.
U dvije godine koliko se aktivno bave izradom suvenira, Alihodžić kaže kako su ostvarili zaista veliki broj važnih saradnji. Kao jednu njima posebno dragu saradnju izdvajaju onu sa Konzumom, koji je dio njihove ponude usvojio u svoj program, tako da se danas dio Grav Art proizvoda, možete kupiti i u više od 50 Konzumovih prodajnih jedinica širom BiH.
Ono što im je na prvom mjestu, jeste veliki broj individualnih narudžbi koje su u toku dvije godine imali.
“Pojedinačne narudžbe naših ljudi daju nam pozitivan feedback koji predstavlja i najveću motivaciju za naš daljnji rad i zalaganje. Također, veoma smo ponosni na to da smo danas skoro na svim mjestima koja spadaju među najznačajnije turističke atrakcije BiH, dobili mogućnost da ponudimo i naše izvorne bh suvenire. Tako da se Grav Art proizvodi danas mogu naći u Tunelu spasa, Piramidi Sunca, Baščaršiji, Vrelu Bune, Starom gradu u Mostaru, Međugorju kao prepoznatljiv BH Suvenir brand“, govori Alihodžić.
Njihovu ponudu suvenira možete naći i na planinskim ljepoticama BiH, Bjelašnici, Igmanu, Jahorini a uskoro i na Trebeviću i Vlašiću.
Kao daljnji plan razvoja Grav Art-a bit će unapređenje već postojećih proizvoda, kao i osmišljavanje novih, a sve u cilju da pokažu jedinstvenost i unikatnost ljepote BiH kroz vlastitu suvenir proizvodnju.
“U planu nam je i ojačavanje već postojeće saradnje na izvozu suvenira, prvenstveno u zemlje regiona, a onda i šire”, kaže Alihodžić.